Mennyttä aikaa

LOKAKUU 2014

8.10 KLO 10-15:00 Savo-Karjalan Kokoomusnaiset Syysmarkkinoilla Kuopion torilla. Kuopion Kokoomuksen teltalla klo 11:45- 12-15 tavattavissa myös ministeri Lenita Toivakka

11-12.10 KLO 09- 15:00 Savo-Karjalan Kokoomusnaiset Kuuntelemassa Joensuun Kokoomuksen kanssa Joensuun Kalamarkkinoilla. Tulehan sieki tervehtimmään!

27- 30.10 Kokoomusnaiset Kuopion Mielenterveyspäivillä

Kuopiossa vuosittain järjestettävien mielenterveyspäivien teema on tänä vuonna "Sotesoppaa ja muita palveluita". Savo-Karjalan Kokoomusnaiset ovat muiden poliittisten naisjärjestöjen kanssa tapahtuman järjestötorilla kuuntelemassa ja keskustelemassa. Tule kertomaan mielipiteesi olit sitten puolesta, vastaan tai siltä väliltä!

MAALISKUU 2014

1.3 klo 10:00 Kokoomuksen Puheenjohtaja- päivät Helsingissä

4.3 klo 12:00 Kokoomusnaisten- ja nuorten Laskiaisrieha, Valkeisenlampi, Kuopio

Laskiainen on päivä, jolloin mäkeen lähtevät kaikki vauvasta vaariin! Kokoomusnaiset ja nuoret tarjoilevat Valkeisenlamman rannalla mehua ja makkaraa kelkkailijoille ja kaikille muille päivästä nauttiville.

8.3 klo 11:00 Kokoomusnaiset ja Savon NYTKIS järjestävät paneeli- keskustelun, Kuopion Pääkirjasto

15.3 klo 10:00 Eurooppa- seminaari, Hotelli Best Western Savonia, Kuopio

Mistä tulevissa EU-vaaleissa keskustellaan? Mitä ja missä olisimme, jos emme olisi EU:ssa. Näihin ja muihin kiperiin kysymyksiin vastaamassa eurovaaliehdokkaat ja muut ansioituneet alustajat. Tapahtuma on maksuton, mutta edellyttää ilmoittautumisen Kansallisen sivistysliiton sivuille  http://bit.ly/1fbNg2Z

19.3 Tasa-arvon Päivän tempaus, Kuopio

29- 30.3 Kokoomusnaiset Kolilla

Välillä on mukava myös hieman rentoutua.

HUHTIKUU 2014

12.4 klo 11:00- 12:30 Tule tapaamaan Kokoomuksen eurovaaliehdokkaita Kuopion torille!

26- 27.4 Kokoomuksen Naisten Liiton liittokokous, Joensuu

TOUKOKUU 2014

1.5 Vappu Tori, Kuopion torilla.

3.5 Henna Virkkunen ja kokoomusnaiset Kuopion torilla. Tule jututtamaan olit puolesta vastaan tai siltä väliltä!

10.5 klo 10- 12:00 Naiset Torilla, Kuopio

10.5 klo 10- 12:00 Naiset Torilla, Joensuu

14.5 klo 10:00 alkaen Eurooppalainen Suomi- Tapahtuma, Kuopion tori

14.5 Eurooppa Päivän päiväkahvit, Lieksa

16.5 Sirpa Pietikäinen ja kokoomusnaiset, Ääniä Suomesta, Kuopion Tori.

17.5 klo 12- 16 Mahdollisuuksien Tori, Lieksa

22.5 Kokoomuksen puheenjohtaja- kiertue Kuopiossa!

25.5 EU-vaalien varsinainen äänestyspäivä

26.5 Minna Canthin- picnic, Kuopio

Kokoomusnaiset, yhdessä NYTKIS Savon kanssa järjestävät Minnan nimipäivän kunniaksi Minna Canthin nimeä kantavan piknikin. Paikka tarkentuu myöhemmin.

KESÄKUU 2014

13- 15.6 Puoluekokous, Lahti

HEINÄKUU 2014

24.7. Kiuruveden Kokoomusnaiset ja Savo-Karjalan Kokoomusnaiset VILJO 2014 Maatalousmessuilla, Kiuruvedellä! Tule jututtamaan, keskustelemaan tai kertomaan kesäterveiset!

ELOKUU 2014

29- 30.8 Kallaveden Kokoomusnaiset ja Savo-Karjalan Kokoomusnaiset Elonkorjuujuhlilla Kuopion Torilla. Jututettavana kuopiolaisia päättäjänaisia.

SYYSKUU

26.9 Lieksan Kokoomusnaiset ja Savo-Karjalan Kokoomusnaiset Lieksan Hämärän Kaupan illassa. Jututettavana Kokoomuksen Naisten Liiton liittohallituksen jäsen Marjaleena IlmakangasTervetuloa jututtamaan!

27.9 Savo-Karjalan Kokoomusnaiset Liperin Leipäpäivillä.Mukana paikallisia päättäjänäisia Tervetuloa!